HTML

Szálka

Élővizek mindhalálig! Nyálka, pikkelyek, síkosság, fokgazdálkodás. Heroikus küzdelem az első nyilvánosan közvetített vágótokívásért.

Friss topikok

  • Don Pármezán: @gringo: A fokgazdálkodás jó dolog volt, mert az is csak volt már, múlt időben. Minket, kisszersz... (2019.07.21. 20:44) Sumák hálózás árvízkor
  • Mária Kosztolányi: Bóni-fok, Bóni Antalról kapta a nevét, ha többet szeretnél tudni róla szívesen mesélek. A Bóni gró... (2019.03.21. 00:49) Bóni gróf varsát húz a faszára.
  • csiró géza: @nyubocs: Türelme nem volt hiábavaló. (2019.03.09. 12:53) Cifrafosat a vajhal
  • Vélemény Pista: ? (2019.02.24. 11:45) Lota lota to Kerka
  • WildBear: @Girhes Joe: Látom, erre 9 év alatt nem jött válasz, pedig engem is érdekelt volna.. (2018.02.17. 17:00) Tiltott módszerek III.

Linkblog

Kibelezték a nagymellű szőke nőt a természetvédők kedvéért (18+)

2009.07.09. 13:41 szily

A fanatikus természetvédők egyik rémisztő tulajdonsága a humortalansággal párosuló sokkolási hajlam. Ez azonban, egészen kivételes esetben, szórakoztató eredménnyel is járhat. Az mindenképpen egész kivételes esetnek számít, ha egy jó dudájú sztriptíztáncosnő jelentkezik szolgálattételre a környezetvédőknél, akiket ilyenkor kevésbé háborít fel a női test tárgyiasított kiárúsítása. Ismerkedjetek meg Ancilla Tiliával, aki fétismodel, playmate és a prímán hangzó 2008 legszexibb vegetáriánusa cím birtokosa. Ancilla és barátai a halak élve kibelezése ellen kampányolnak, adekvát eszközökkel. Előre mondom, hogy a filmben sokkoló jeleneteket látni, aki az ilyet nem kedveli, ne indítsa el, mert megbánja!


 

267 komment

Címkék: környezetvédelem állatvédelem kommunisták szürrealizmus halászat

A bejegyzés trackback címe:

https://szalka.blog.hu/api/trackback/id/tr161236318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.09. 15:48:27

@1478 97 277:

Ismerek én ilyet, az ismeretségi körömben két ilyen agyhalott is volt. Egyik betegesebb, mint a másik.
Meg hát ahogy olvaslak meg a többi ilyen fanatikust is, nagy kedvet nem kapok rá. Mert ki tudja közetetek sok ilyen van a megnyilvánulásaitok alapján, hátha a fűevés okozza. Nem kockáztatnék.:)))

guy 2009.07.09. 15:48:34

Egyébként megnézném, hogy mennyi ideig él egy állat, aminek eltávolítják a belső szerveit. Szerintem csak másodpercekig. Kötve hiszem, hogy a halászoknak lenne ideje arra, hogy hosszasan kínozzák egyenként a halakat.
Vagy lekamerázzák, és utána eladják szado-mazo-zoofil pornófilmnek?

bolomba (törölt) 2009.07.09. 15:50:22

@guy: furcsa, hogy kb 1-2 perc alatt be lehet oket "idomitani", arra, hogy leuljenek. valoszinuleg arra is, hogy felmenjenek a kocsira.

2009.07.09. 15:50:48

@bolomba:

Tudom, csak én leszarom. Csak ha már fanatic barátunkat annyira zavarja, hogy az állatokat min tartják, azt sem kell elfelejteni, hogy a zöldségek mitől olyan szépek, húsosak stb...

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.07.09. 15:51:48

@bolomba: Én 3 hónapig vágóhídon dolgoztam. Sehonnan sem tudják. Egyszerűen a változás miatt ellenkeznek. Csak az autóra nem akarnak felmenni. Aztán mikor sorban mennek be a böllérhez a folyosójukon nem tudják hogy mi vár rájuk. A disznók pl, nem is vergődnek, ellenkeztek, mert az áramtól egyből megmerevednek.
Na nem ez volt a pályám csúcsa, nagyon sajnáltam őket. 18 éves voltam. De napi 2500 disznót már nem lehet sajnálni egyesével.
És jellemzően, akik ott dolgoztak, egész nap nevettek, csipkelődtek egymással mindenki és senkinek sem voltak lelki bajaik. Nyilván akik ezt nem bírták, ők nem dolgoztak ott.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.09. 15:52:13

@guy: na ja, ugyanez valszeg igaz a szarvasmarha légcsövének elmetszésére is. nem gondolnám, hogy az az agy, ami nem kap oxigént, olyan sokáig érzékelné a fájdalmat.

meg persze a görcsös - ösztönös - vonaglást sem szabad összetéveszteni a szenvedéssel.

wasabii (törölt) 2009.07.09. 15:53:08

@bolomba: Egy fél éves gyerek körülbelül akkora tudásanyaggal rendelkezik az autóról, meg arról, hogy hová viszik, mint a vágóhídra induló állatok. Te is ennyit tudsz a biológiáról, az etológiáról, meg úgy általában a természetről. Ne törődj vele, taníttsd a többieket, sokan még ennyit sem tudnak :)

2009.07.09. 15:53:20

@bolomba:

És ha be lettek idomítva, akkor sem mennek fel a kocsira? Vagy senki sem idomítja (mert mi szarnak) és utána csodálkozunk, hogy kéretik magukat?

guy 2009.07.09. 15:53:29

@idelle: mekkora ötlet. Felolvasni neki Torgyán József bármelyik beszédét, és rögtön öngyilkos lesz :-).
Dehát az meg öngyilkosságban való közreműködés :-(.

A megoldás: megvárni, míg elpusztul magától, utána kórboncnokkal megállapítani az agyhalál beálltát. Na utána lehet csak felfalni. Kicsit rágósabb, és ötezerszer drágább megoldás, de hát humánusabb.

Csak azt mondja meg nekem valaki, hogy mitől humánus az, hogy itt ülök benn az irodában, mikor sportolhatnék meg ilyenek. Na mindegy, legalábbb most melózni nem kell... :-)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.07.09. 15:53:43

De kibaszott hülye itt pár vega, uramatyám, ekkora kretének hogy születnek a világra...

guy 2009.07.09. 15:56:28

@bolomba: szóval minden sertéstelepen legyen idomár? Azt már úgy hívnánk, hogy cirkusz, és lehetne belépőjegyet szedni. Ül a malac! :-)

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.07.09. 15:56:33

@bolomba: Javaslom, hogy próbáld megérteni, hogy az igazi állatok csak formájukban hasonlítanak azokra akiket a rajzfilmeken szoktál nézni. Ergo, Donald Duck az életben nem olyan rafinált, mint rajzolt társa még akkor sem, ha így hívják. Roger Rabbit pedig az esetek 100%-ban alulmarad a vadásszal szemben.

bolomba (törölt) 2009.07.09. 15:56:40

@Ludas Matyi Online: aha a valtozas miatt. ertem. kerdoivet is csinaltattal veluk? netan etologus lett beloled es tanulmanyoztad a vislekedesuket? vagy esetleg eeg-vel nezted az agyi aktivitasukat? meg mondanad, honnan a fenebol gondolod, hogy csak a valtozas volt ami miatt nem akartak menni?

es amikor gondolom egymasutanba mennek akkor sose kellet oket utni, arramal osztokelni, vagy mas hasonloak. egytol egyig onkent es dalolva mentek.

2009.07.09. 15:57:12

@wasabii:

Szerintem úgy érti, hogy amikor elmegy a kocsi a gyesznókkal, akkor beül a többihez és elmagyarázza nekik, hogy a távozókból szalonna lesz ám. Persze, hogy a többiek félnek utána és nem akarnak felmenni a kocsira. Én sem akarnék.:))))

cso zsi 2009.07.09. 15:57:33

@1478 97 277:
Nem mondom, hogy egy véres steak rossz lenne, mert jó.
Viszont minden csirkevágáson, vagy disznótorban részt vett ember tudja, hogy ezeket az állatokat ki kell véreztetni, egyébként problémás lesz.
Viszont a macskafélék (házimacska, oroszlán) épp azért hajkurásszák, vagy játszanak az áldozattal, hogy az adrenalin megváltoztassa a vérük ízét.
Rengeteg nyers zöldséget fogyasztok, az ismeretségi kör megrökönyödésére, a gyermekeim is szeretik a karalábét, répát, borsót, krumplit.
Amennyiben ezek az ételek megfőzésre kerülnek, rögtön szükségü(n)k van mellé húsra is.
Baromfi (csirke, kacsa, liba), galamb, marha, birka, sertés, nyúl, alkalomadtán ló.
Hal minden hazai elkészítési mód szerint, kenguru sütve.

guy 2009.07.09. 15:58:06

@bolomba: igen, de addig is sokat kell őket ösztökélni. Így meg csak egyszer.

cso zsi 2009.07.09. 15:58:20

@1478 97 277:
Nem mondom, hogy egy véres steak rossz lenne, mert jó.
Viszont minden csirkevágáson, vagy disznótorban részt vett ember tudja, hogy ezeket az állatokat ki kell véreztetni, egyébként problémás lesz.
Viszont a macskafélék (házimacska, oroszlán) épp azért hajkurásszák, vagy játszanak az áldozattal, hogy az adrenalin megváltoztassa a vérük ízét.
Rengeteg nyers zöldséget fogyasztok, az ismeretségi kör megrökönyödésére, a gyermekeim is szeretik a karalábét, répát, borsót, krumplit.
Amennyiben ezek az ételek megfőzésre kerülnek, rögtön szükségü(n)k van mellé húsra is.
Baromfi (csirke, kacsa, liba), galamb, marha, birka, sertés, nyúl, alkalomadtán ló.
Hal minden hazai elkészítési mód szerint, kenguru sütve.

bolomba (törölt) 2009.07.09. 15:58:23

@wasabii: bocsi te hoztal fel idiota peldat. aminek semmi osszehasonlitani valo alapja nem volt.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 15:59:13

Egyél vegát! A legegészségesebb húsforrás!

( Nyomokban zöldséget tartalmazhat. )

bolomba (törölt) 2009.07.09. 15:59:51

@Ludas Matyi Online: javaslom probald megerteni, hogy az allatok tobbek annal, mint aminek gondolod oket.

bolomba (törölt) 2009.07.09. 16:02:51

@Rejtett a Szám: persze hogy beszarsz, mert onigazolast kaptal.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:03:43

@bolomba: Végül is igazad van. Én is sokkal többet látok beléjük, mint egy steak.
Rengeteg módja van az elkészítésüknek.

bolomba (törölt) 2009.07.09. 16:06:27

@Rejtett a Szám: te ezeken valaki szokott is nevetni? micsoda humor?! felre ne ertsd ertettem en hogy vicces dolgot mondtal, sot a temaja se zavart, cask nem lehetne valami szellemesebbet?

guy 2009.07.09. 16:07:12

@bolomba: Oké. Miért nem lehet rövid kínszenvedést okozni az állatoknak mielőtt megölnénk őket? Ha nem lehet, akkor milyen módszert javasolsz az elpusztításukra? Hús nélkül az ember nem élhet egészséges életet az élete első egy-két évtizedében, ezt egy orvos mondta. Te mit mondsz? :-)

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:08:50

@bolomba: Az egyik barátommal beszéltük, ha háború lesz, mi nem fogunk éhen halni. Rengeteg kis köcsög van, akit simán megennénk.
Most egy kicsit elgondolkoztam, hogy minek ennék én csövest, ha ehetek vegát is!
Előre össze kell gyűjteni a címeket, ha eljön az idő le lehessen vadászni a sok növényevőt.
Tök komolyan mondom kedves bolomba:
Ha háború lenne, megennélek!

bolomba (törölt) 2009.07.09. 16:09:40

@guy: hulyeseget mondott az orvos. valoszinuleg reg tanulta. azota mar reg "kinyilatkoztattak", hogy teljesen egeszseges eletet lehet elni allati feherje nelkul.

Olly_verx 2009.07.09. 16:10:17

Kedves csámcsogók,

Szeretnék megkérni minden nem vegetáriánust, hogy bizonyítsa be, hogy az állatok megevése nem okoz olyan sérülést az életterünkben és az erkölcsösségben, hogy az számítana. No persze ezzel egy időben a vegetáriánusokat is kérném, hogy a növényekről bizonyítsák ugyanezt, hiszen bizonyított tény, hogy a növények kötődnek az életterükhöz (ha gondozta valaki, akkor a gondozójukhoz is), és az ökoszisztéma részei, ezért bármely növény halála is sérülést okoz a nagy egészben. Ezért megkérek mindenkit, hogy akinek gondja van a növényi vagy állati eredetű táplálékkal, akkor csak szervetlen táplálékot egyen (pl. egyen műanyagot, vagy vasércet)

Jó étvágyat.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:11:29

@bolomba: Godot. Nagyon jó hely, jobbak nálam. :)

Ajánlom Kőhalmit.

2009.07.09. 16:11:41

@Rejtett a Szám:

Ezek a növényevők elég nyamvadtak szoktak lenni, egy rendes steak nem jönne ki belőlük.:)

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.07.09. 16:12:35

@Rejtett a Szám: Látod bolomba? Meg fognak enni. Mivel te ezt fel tudod fogni, így elkezdhetsz fogyózni, hogy kivédd ezt a veszélyt. Az anorexiások jobban bírják az éhezést és nem is olyan étvágygerjesztőek.
Na de ha ezt egy disznónak próbálod elmagyarázni egy 2 hetes bentlakásos svédasztalos képzésen, szerinted felfogja?

bolomba (törölt) 2009.07.09. 16:13:30

@Rejtett a Szám: miert haboruban nem elnek bizonyos torvenyek? te jo eg, miken nem filozofalgatsz?

- te jozsi, milyen jo lenne mar egy kis haboru, ahol vegre megmutathatnak hogy milyen fasza gyerekek vagyunk.
- na ja.
- azt meg akartam ide valami poent mondani, de most nem jon semmi. na varjal. pina.
- haaahahhaa, ez jo volt.

eltalaltam a parbeszedeteket?

Cesare 2009.07.09. 16:14:20

A hozzászóló húsevők egyszerűen tahók. A vega lányka kicsit túlzásba viszi a térítést. A videóval kapcsolatban egyetértek. Ha már megzabálom azt az állatot akkor legalább próbálom ezt emberként tenni(minnél kissebb szenvedés-jó tartási körülmények stb.). De tudom hogy a b*szás -zabálás barlangépítés- fontoskodás mellet nem nagyon van rá idő. Gratulálok.

guy 2009.07.09. 16:15:36

@bolomba: Nem hiszem, eléggé megbízok benne, ez a szakterülete. Persze mondta azt is, hogy lehet "egészséges" életet élni állati fehérje nélkül is, csak az a baj, hogy spéci tápszerek kellenek hozzá fiatalkorban, ami nem túl egészséges.
Szóval egyelőre inkább Te mondasz hülyeséget. Persze felnőttkorban lehet csak növényeket enni, de pusztán erkölcsi megfontolásból én nem látom értelmét, hiszen állati táplálék mellett is lehet hosszú és eredményes életed :-).

bolomba (törölt) 2009.07.09. 16:15:55

@Rejtett a Szám: jaj basszus rakerestem. hat ezek azok a kretenek, akik a sztereotipakon lovagolva nevettetik meg az egysejtueket?

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:16:02

@Olly_verx: Valójában én csak atomokat eszem, a hozzájuk csapódott elektronokkal.
De amíg nem bizonyítják gyakorlatban a Higgs-bozon részecske létezését, addig a semmit eszem!

guy 2009.07.09. 16:18:42

Ha a traktorista evett húst, akkor én megehetem a kenyeret? Na bumm, erre válaszolj.

bolomba (törölt) 2009.07.09. 16:19:45

@guy: fura, tobb tizezer, zigota kora ota vegan ember el tok egeszsegesen tapszerek, speci etrend nelkul. nyilvan mar tobb, mint 20 evesek.

szoval ok fantomok, akik hazudnak, csakhogy hulyesegeket mondjak.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:20:22

@bolomba: Valójában inkább a fűszerezésről beszélgettünk.
Én kihagynám a kolbászból a köménymagot, de M. szerint a sok köménymag miatt nem fogna gyanút a család finnyásabbik része.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:24:57

@guy: "ehet "egészséges" életet élni állati fehérje nélkül is, csak az a baj, hogy spéci tápszerek kellenek hozzá fiatalkorban, ami nem túl egészséges."

Én is így tudom.

wasabii (törölt) 2009.07.09. 16:36:43

Akik itt fehérjéznek, kicsit nézzenek már utána, hogy kémiailag hogyan hasznosulnak az aminosavak. Igen, aminosavak, ugyanis a fehérjéket úgy lebontjuk, mint a huzat, és később építjük fel belőlük a fehérjét. A növényi fehérjék roncsolódnak emésztés során, nagyon kis hatékonysággal hasznosítja őket a szervezet. Próbálj már izmot építeni csak növényi fehérjével. Majd meglátod, hogy nem megy. Örülj, hogy az életben maradáshoz elég.

Vad.Korte (törölt) 2009.07.09. 16:40:09

Azért egy-két dolgot ne felejtsünk el:
- A reklám nem a halevés ellen tiltakozik, hanem a halak élve kibelezése ellen.
- Itt nem a vegetáriánusság a kérdés, hanem az, hogy megengedett-e a felesleges állatkínzás. Ti. a hal húsa a végtermék, tahát a hal akkor már halott. De meg szabad-e ölni így, vagy lehetne kevésbé fájdalmasan.
- Ők üzenni akarnak valamit. Talán másodlagos, hogy egyetértesz-e az üzenettel, a kérdés az, hogy szabad-e, helyes-e ennyire sokkolni. Nos, függetlenül a témától azt mondom, lehet, sőt kell. Az emberek semmire nem figyelnek fel. Ha ugyanez a nő belebúgná a kamerába, hogy légyszi ne vágjátok fel az élő halak hasát, mert az hogy fáj, mit érne el a reklám? Semmit.

Én a sokkoló reklámok híve vagyok.

Sziporka88 2009.07.09. 16:43:59

@wasabii: még szerencse, hogy van nekünk tejünk meg tojásunk, ezért nem köll állattetemeket fogyasztanunk az esszenciális aminosavak érdekében ;)

Sziporka88 2009.07.09. 16:44:42

@wasabii: még szerencse, hogy van nekünk tejünk meg tojásunk, ezért nem köll állattetemeket fogyasztanunk az esszenciális aminosavak érdekében ;)

Archenemy 2009.07.09. 16:45:56

@1478 97 277: Hát nem tudom, én például szeretem úgy enni a húst, hogy tudom, hogy szenvedett az állat, mikor meghalt. Hosszan, kéjesen nyalogatom a falatot, mielőtt a fogaimmal finoman, majd egyre durvábban rágni kezdem, igyekszem minden kis fájdalmat, rettegést, leheletnyi szenvedést kiérezni abból a falat húsból.

Egyszerűen semmi nem fogható az erő, a hatalom azon érzéséhez, mikor egy halálra sebzett állatot nézek, számat tátogatva, hogy biztosan tudja, meg fogom enni. Közben sóval kenem be a sebeit, hogy jobban fájjon neki. Ilyenkor általában a farkam is feláll.

És én csak egy húsevő vagyok a sokból. Gyakran összejövünk a húsevő barátaimmal, és az asztal közepén szeleteljük fel az élő fókabébiket, kölyökkutyákat, akiket előtte hetekig kínoztunk. Biztosnak kell lennünk benne, hogy a kis mocskok annyit szenvednek, amennyit csak lehetséges volt, és ebben a tudatban, kéjes nyögéseket hallatva faljuk-nyeljük húsukat, miközben maszturbálunk.

Hát ilyenek vagyunk mi, húsevők.

És úgy hallottuk, a legfinomabbak a vegetáriánusok.

Vad.Korte (törölt) 2009.07.09. 16:46:16

Biológiai tény, hogy az ember mindenevő. Fogazat, bélrendszer, testfelépítés, stb. Ahogy nincs kopoltyúnk, szárnyunk, és nem érzékeljük a mágneses teret, úgy az emésztőrendszerünk is a vegyes táplálékra állt rá. Meg lehet erőszakolni a testet sokféle-képpen, lehet bizonygatni, hogy ez ugyanaz, ráhúzhatjuk a kultúránk adta különböző sapkákat, kinek kinek ízlése szerint. De a kutyából nem lesz szalonna. Sajnos az ételek olyan szinten manipuláltak, növekedésük során, és elkészítésükkor, tartósításukkor, hogy úgymond természetes kaja nemigen van. Tehát senki ne jöjjön azzal, hogy az uborka jobb, mint a csirkemell, mert a csirkét egész életében stresszelik, meg mű cuccokkal etetik, bezzeg az uborka csak vizet meg a fincsi napfényt kapja, mert ez ma már nem igaz.

Vad.Korte (törölt) 2009.07.09. 16:52:40

Keresem 1478 97 277, mer én is akarok okulni, de kimoderálták. :-S

Vad.Korte (törölt) 2009.07.09. 16:53:44

Keresem 1478 97 277, mer én is akarok okulni, de kimoderálták. :-S

Vad.Korte (törölt) 2009.07.09. 16:54:33

Keresem 1478 97 277, mer én is akarok okulni, de kimoderálták. :-S

Vad.Korte (törölt) 2009.07.09. 16:55:44

Bocs, beteg a net idebe, azért ment 3x.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 16:58:53

@Sziporka88: Bizonyított tény, hogy a tojások kommunikálnak egymással. Ha az egyik tojást forró vízbe teszik, ez a kommunikáció felgyorsul.

Te gyilkos!
Tojást enni olyan, mint élő halat belezni!

Archenemy 2009.07.09. 17:00:17

@Archenemy: Jaj azt még kifelejtettem, hogy természetesen minél ritkább egy állat, annál finomabb.
No meg a körülményeket is figyelembe kell venni. A cápauszonyleves önmagában sem rossz, de még jobb, ha elefántcsont evőeszközzel ehetem, fenekem alatt kényelmes oroszlánprém, rinocérosztrófeák a falon... Hiába, az egész napi bálnavadászat után az ember ennyit igazán megtehet magáért!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.09. 17:08:05

@bolomba: ezek amerikai üzleti oldalak. valami hihetőbbet. kösz.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 17:08:10

@bolomba: Gratulálok, hogy benyalod az amcsi dietetikusok okoskodását! Ép hittársad elemezte fentebb mi mindent megtesznek a profitért.
Biznisz baszod!
Közlöm, hogy kint EGÉSZSÉGTELENNEK tartják az ANYATEJET!
Abban remélem egyetértünk, hogy nem az.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.09. 17:12:58

@Rejtett a Szám: az anyatej egészségtelen, ráadásul undorító élelmezésre használni azon mellek tartalmát, amik közé oda is lehet élvezni. erre a köcsög kölök meg onnan eszik. pfúj.

Archenemy 2009.07.09. 17:13:32

@Rejtett a Szám: "Közlöm, hogy kint EGÉSZSÉGTELENNEK tartják az ANYATEJET!
Abban remélem egyetértünk, hogy nem az. "

Hülye vagy? Eddig mindenki, aki anyatejet ivott, meghalt, vagy legalábbis jó úton tart a halála felé! Az ilyen ignoráns, sztereotíp gondolkodás miatt, mint a Tiéd, tart itt Magyarország!

Archenemy 2009.07.09. 17:14:18

@idelle: No, látom akadnak még józan gondolkodású emberek, akik helyükön kezelik a dolgokat!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.09. 17:15:23

@Archenemy: ugyanezt gondoltam, ahogy téged olvastalak. miközben gurultam a röhögéstől.

guy 2009.07.09. 17:16:43

@bolomba: Nem, nem hazudnak mindenben. Csak mindenhol feltételes módban írnak. Ahhoz nagyon oda kell figyelni, hogy a vegán kaja egészséges legyen, naponta nagyon sokszor kell enni, és gyerekkorban egyszerűen nem ajánlják. Persze egyetértek abban, hogy jobban oda kell figyelni az étkezésre, de a vegán vagy vegetáriánus étrend nem az egyetlen megoldás.

betépett felhasználó 2009.07.09. 17:30:38

HHHHúúúúúúúúúúúúúúúússsssssttttttttttttt....ide, mind1 milyen húst, csak hús legyen.
vegiknek meg kuss legyen.

túlél aki bír, vesszen a férgese..

na, elég volt, mondjak még ilyeneket?

Rejtett a Szám 2009.07.09. 17:31:20

@idelle:
@Archenemy:

Na jó. Be kell ismernem nektek, hogy gyerekkoromban nem ittam anyatejet, pontosan azért amiért leírtátok.
Édesanyám maláta lével táplált, édesapán mixelte a törkölyt.
Korán megtanultam, hogy egy sör nem sör.
Két sör fél sör, tehát négy sör egy sör.
De egy sör nem sör.
Ezért átálltam a hosszúlépésre. Mint tudjuk:
Kis lépés az emberiségnek, hosszúlépés nekem!
Már korán megtanultam tisztelni a növényeket.
Nagyapám megtanított, hogy mindenből lehet pálinkát főzni. Kivéve húsból és anyatejből.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 17:36:59

@csócspöts: Király!
De szerintem azt a halat még pucolni kellett volna!
Csorog a nyálam! Imádom a friss kaját!!
Kígyót még nem ettem. :(

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.09. 17:46:44

@Glasya: én úgy veszem észre, hogy mintegy ezeregyszáz éve egyfajta virtuális Magyarországot építünk. ideje lenne vele leállni.

Archenemy 2009.07.09. 17:47:32

@Glasya: nekem nincs elegem a küzdelmes hétköznapokból.

Rejtett a Szám 2009.07.09. 18:06:52

@Glasya: Minden blogot spamelsz?
Angolul, vagy spanyolul építsem az országot?..

a szomszéd cigányember 2009.07.09. 18:51:39

szánalmasok akik halak jogait védik, és szánalmas az első kommentelő is

herdsman · http://photosHOPP.blog.hu 2009.07.09. 18:54:32

Vajon a sok vega tud-e róla, hogy az állati fehérje bevitel (főleg halakból) növekedése eredményezte azt, hogy az agyunk növekedett, fejlődött, okosabbak, emberek lettünk(beszéd, munka, szervezettség, stb). Én rengeteg zöldséget, gyümölcsöt is eszek, de persze rengeteg állati eredetű fehérjét is(finom husikákat is beleértve). Szerintem fő az egyensúly! Vajon, ha leszoknánk kollektívan az állati fehérjéktől, hány ezer év alatt butulnánk vissza makogva a fákra? Nem tartanám kizártnak :)

changebug (törölt) 2009.07.09. 18:57:15

Teljesen igazuk van.
Rendesen fejbe kell baszni a halat mielőtt felbontja az ember. (és természetesen más állatot is előbb megölünk aztán nyúzzúk/belezzük)
De ennek alapnak kéne lenni. És épp ezért szerintem a reklám jó. Legfeljebb pár ember elájul ha legközelebb halrudat lát :)

Bohóc János 2009.07.09. 19:02:23

Gyerekek, itt egy halról volt szó, hogy jön ide a húsevés?
A hal nemis hús.
A steak az hús, meg a jóféle sonka az hús, a tatár az hús, még a csirke/pulyka is hús(féle) de a hal az nem hús.

cso zsi 2009.07.09. 19:04:06

@Rejtett a Szám:
Uramatyám. Nem elég, hogy húst és zöldséget is eszem, nálam még a tej, és a sör is megfér.
Nem megalkuvó vagyok, szeretem a jó dolgokat.

changebug (törölt) 2009.07.09. 19:05:12

Hááh vegák :)
Nekik üzenem, hogy állitólag valami orosz készitett képeket valamilyen hullámtartományba növényekről amiből kimutatta, hogy a növények éreznek.
Úgyhogy gondoljanak arra, hogy sikított a saláta
- mikor kiszedték a földből
- levágták a gyökerét
- széttépték a leveleit
- végül ecetsavba nyomták.
Fotoszintetizálni kell nincs mese. Abba meg már páran belehaltak.

nina2000 2009.07.09. 19:11:48

"Húshúshús csakis hús, a zöldségektől leszel olyan mélabús"
Belga

:D

changebug (törölt) 2009.07.09. 19:25:48

Lehetne csinálni egy anti-vega reklámot is:
1. rész: Mosolygó boldog vegák keresztülpasziroznak egy krumlit/répát/retket egy rosejbni készítőn
2. rész: hasonlóan a Kaptár című filmhez ahol a lézer leamortizálta az embereket, különböző korú, nemű, és fajú embereket kockáznának fel sikitások közepette :) utána a darabkákkal megetetnének pár húsevő növény, a maradékot meg kiszórnák trágyának. Ezután felgyorsitva mutatnák ahogy a maradványokat ellepnék a növények, indák gyökerek ilyesmi.
Felirat: "Mindenki azt kapja ami jár neki" "Növények-vegák = 1:1" "Mi is csak élőlények vagyunk"

BKV reszelő 2009.07.09. 20:10:39

Az alaptéma jó. Tényleg nem kéne élve belezni semmilyen élőlényt. Minden normális ember levágja a bárddal a karácsonyi halvacsora fejét belezés előtt.

Hús mindörökké, a vegák büdösek.

cinna 2009.07.09. 20:13:52

nagyjabol vegigszenvedtem magamat -a szo szoros ertelmeben- a kommenteken. es alamiert az az erzesem, hogy itt egyik fel se erti, basszameg, hogy mirol van szo.
ileszogezem, gen, eszem hust. sot: en vagyok az az ember, aki nem.eszik.zoldseget. nem eszem, mert kiskoromban rameroltettek, az oviban meg kellett enni a paradicsomos kaposztat, en kihanytam, meg kellett ennem legkozelebb is. uram bocsassa meg, egy-ket kiveteltol eltekintve nem eszem meg a zoldsegeket. ez pedig az en dontesem.

szoval van itt ket veresszaju tabor, az egyik, aki hangoztatja, hogy na de hut azt kell enni, es kulonbenis, az allatok is szettepik egymast! tobb baki is van ebben a dologban.
egy: persze, hogy kell hust enni, mert mindenevok vagyunk, azert van szep gumos zapfognk, es akarmilyen vegan akarmit mond, a hus igenis kell. mertekkel nyilvan, de kell ( mas kerdes hogy pl. nekem tokeltesen egeszsegesek a csontjaim, egy nem volt torve soha, pedig lovagolok, bringazom, amit lehet, egy lyukas fogam nem volt soha, influenzat hirbol se ismerem). ezen lovagol mindenki, en pedig nem ertem, miert. itt nem az a kerdes, es a kampany mondanivaloja sem az, hogy baj, hogy megolik a halat, hanem az, hogy hogyan olik meg. mert lehet itt mindenfele moralis elmeleteket gyartani arrol, hogy mindegy, mi a halal modja, mert a vege ugyanaz. ez ugy baromsag, ahogy van, mert a szenvedes pillanataban az alany igenis tudataban van a fajdalmanak, es akkor meg lehet beszelni a halalrol, mert meg nem.halt.meg. tessek venni a faradtsagot es fejbeverni azt a halat, hogy legalabb ne kelljen ereznie, ahogy kiomlenek a belso szervei.
ketto: az allatokra hivatkozni meg siman sunyisag, ostobasag es ketszinuseg. ha mar allandoan azt szajkozzuk, hogy fejlettebbek vagyunk az allatoknak, akkor ugyan ne legyen mar erv semmilyen vitaban, hogy nadehat az allatok is ezt csinaljak. ezen alapon felszolitom a ferfiakat, hogy holnaptol tessenek a hazak falara es az audik futomuvere hugyozni, alassan!

a veganokban pedig egyet nem birtam soha: azt, ogy ram akartak ezt eroszakolni. az mindegy, hogy en a zoldsegevesrol mit gondolok biologiailag, moralisan, akarhogy, de erdekes modon soha sem koptem szemen ey vegant azert, mert o ugydontott, hogy csak zoldseget fog enni, a vegetarianusok pedig elkepeszto folenyeskedessel tudjak a hagyomanyosan etkezok szemere vetni, hogy ok allatokat pusztitanak (a mindenevo azt jelenti am, hoy hust IS eszik). pont az alacsony IQ-ju, am annal nagyobb szaju ide irogato holgyike(?) irta, hogy emberi intelligencianknal fogva van kepessegunk a valasztasra. oke, de ha en azt valasztottam, hogy hust fogok enni, mert ezt programozta belem a termeszet, akkor en mar egy kocsog vagyok? ja errrrrtem...:) ebben a gondolkodasmodban az a jo, hogy kicsit sem korlatolt es ertelmetlen...

szoval a lenyeg, es valaki egyebkent tok jol meg is fogalmazta:

hust igenis szukseges es lehet enni, de az allatnak, ami nekunk adja a husat, meg kell adni legalabb egy alapveto tiszteletet. ezt kellene felfognia egy rakas embernek.

cinna 2009.07.09. 20:18:09

lehet, hogy elnek huszoniksz eves emberek, akik eletukben nem ettek hust (de ebben erosen ketelkedem, mert kisgyerekkorban az ember azt eszi, legalabbis azt koveteli ki, amire szuksege van, nem azt, ami mas emberek nezeteinek megfelel), de hogy egy rekesz sort nem tudnak megemelni, abban halal biztos vagyok.

Péter Anna 2009.07.09. 20:20:12

egy halászhajón belekkel fagyasztják a halakat, egy megfagyós reklám reálisabb lenne, a megfelelő végrehajtás végrehajthatatlan logisztikájától függetlenül (10 000 db hal fejbe szúrása?he?). Amúgy bejön a reklám. Az élve szatyorba halrakástól is ideges leszek, hagyjuk már, évente egyszer vesz halat az átlag magyar szívbeteg felhasználó, de azt hagyja fuldokolni, napokig kádazza, majd képtelen szakszerűen megölni, mindezt, mert jajmilesz a hűtőben két nap alatt, közben egy vakteszten a rohadt és a friss halat se tudná megkülönböztetni, mert párizsi és virsli tömi el az ízlelőbimbóit a nyomorultnak. ez amúgy nem vega kérdés.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.07.09. 20:36:46

A zöldeknek hagyni kéne a húsevés elleni kampányokat, inkább az erdőirtás, túlhalszás ellen kéne lépni.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.07.09. 20:50:42

Egyetértek azokkal akik szerint napi szintű holokauszt folyik a világban az állatok ellen.

cinna:

Ha szerinted valaki nulla fizikumú döglött állatok elfogyasztása nélkül, akkor gyere velem úszni 3,8km-t, bringázzunk 180km-t és utána levezetésként egy maraton.


Ideologiailag pedig nem tudom mit szolnal hozza ha néhány állathoz hasonlóan pl téged beleznének ki, es egy ketrecben nevelkednél.. mint ők.

Gondolom az nem tetszene. Pont ez a video lényege hogy az ilyen embereket észhez téritse mint te.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.07.09. 20:55:33

Amúgy pedig ha már az igazságról és valós életről beszélünk, akkor azt mondom az egyen pl. borjúszeletet aki maga is bemenne egy borjuhoz egy késsel, es miutan elkapná, elvágna saját kézzel a torkát miközben a halálhörgéseket adja széttrancsirozná.

Ha ebben te valami rossz dolgot látsz akkor valószinüleg neked most sem kellene ilyet enned, attól függetlenül hogy momentán mas gyilkol helyetted.

cinna 2009.07.09. 20:56:03

@WITCH: nem sikerult elolvasnod a kommentemet, elegge ugytunik csak addig jutottal, hogy csak hust eszem- de nem vagyok meglepodve, erre a reakciora szamitottam. osszefoglalom: a kommentem tovabbi reszeben kifejtem, hogy az allatokkal valo banasmoddal van a problema, es beideznem egy sajat mondatomat (ez de vicces)

"hust igenis szukseges es lehet enni, de az allatnak, ami nekunk adja a husat, meg kell adni legalabb egy alapveto tiszteletet. ezt kellene felfognia egy rakas embernek."

a szemelyeskedest pedig hagyd meg az otthoniaknak, valamint ha reagalsz barmilyen irasra, azt legalabbis illik elotte elolvasnod. szerintem.

az baj, hogy eddig a veganoktol csak ezt lattam... vagdalkozast, nagykepuskodest es gyalazkodast. eszerveket es tiszteletet nemigen. ez miert lehet?

cinna 2009.07.09. 20:59:28

@WITCH: ezutobbi pedig demagogia. a biologiai szukseglet egyaltalan nem fugg ossze a civilizacio miatti tutyimutyisaggal.

nyilvan egy lelketlen tomeggyilkos vagyok es a qrva anyjat a magamfajtanak. :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.07.09. 21:06:33

Cinna:

"hust igenis szukseges es lehet enni, de az allatnak, ami nekunk adja a husat, meg kell adni legalabb egy alapveto tiszteletet. ezt kellene felfognia egy rakas embernek."

Az állat úgy _ADJA ODA A HÚSÁT neked_ mint amennyire te adnád oda a húsodat egy sorozatgyilkosnak. MAGYRUL: NEM ADJA ODA - TE VESZED EL erőszakkal.

És ez irtozatosan nagy különbség.

"Ha eleged van a a küzdelmes hétköznapokból, gyere inkább a virtuális Magyarországot játszva építeni:"

Na ez az. A legtöbb ember egy virtuális világban él és a nagy büdös valóságról ami körülötte, mögötte vagy fogalma nincs, vagy nem érdekli.

cinna 2009.07.09. 21:15:29

most komolyan, te hanyas voltal nyelvtanbol-irodalombol?:D koltoi kep, az mond valamit?

most leesett, hogy hulyeseg vlt pont engem betamadni, erre belekotsz valami piszlicsare baromsagba... ehhez csak gratulalni tudok.

ezekutan eleg nagy batorsag kell, hogy kijelentsd, hogy aki nem vegan, az alomvilagban el...

az a baj, hogy en mindig probalok ertelmes beszelgetest kezdemenyezni errol a dologrol, de valahogy a masik oldalrol ket dolog szokott erkezni erveles, vagy barmi maskent: _a te anyadat, te hulye vagy, te rossz vagy_, vagy az, _hogy hús rossz hús rossz hús rossz!_

Es minden ilyen alkalom utan egyre inkabb az az erzesem, hogy ez az egesz vegetarianizmus, megha valaha jo otlet is volt, mara elerte a szcientologia erkolcsi magassagait.. Es ez igazabol eleg elszomorito.

the dragon (törölt) · http://rajottem.blog.hu 2009.07.09. 21:25:06

@WITCH:

Én ifjonc koromba sokszor osontam be ólakba, karámokba, hogy aztán az ott éldegélő lábasjószágokat bestiálisan kivégezzem, a vérükkel pedig stilizált százszorszépeket festettem szerte a határba! Persze a szomszédok körében nem okozott osztatlan sikert a passzióm, de azóta is visszasírom a boldog gyermekéveket!


@Archenemy:

Örülök, hogy ezt nem nekem kellett leírnom... De egy link a bálnák szakszerű feldolgozásához csak nem árthat: vastagbor.blog.hu/2009/01/14/tenyleg_a_libatomes_a_legdurvabb_europaban (a videót azóta sajnos törölték :(

ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2009.07.09. 21:27:23

@cinna: a francokat qrva anyád. miért ne kéne húst ennünk ?! meg még valahol fenn olvastam, hogy mindenki xy aki húst eszik... nohát, a növények is ezek szerint vérengző vadállatok? mert hogy nem csak az oroszlán eszik húst. ugye.

Archenemy 2009.07.10. 09:55:38

@WITCH: Például legutóbb mikor szarrá csípett egy szúnyogfalka, utána szív alakzatot vettek fel, és lágyan a fülembe duruzsolták: remélem nem fájt, szivi!

Hát így kéne ezt csinálni, kérem!

gringo 2009.07.10. 10:10:21

Szily, waze, már csak így tudjátok felpörgetni a blogot ??? Csöcs- és vegakártya ismét kijátszva.

Archenemy 2009.07.10. 10:17:42

@gringo: Nem értem, tisztességes heteroszexuális dolgozó fehér férfiembernek mi kifogása lehet a csöcsök ellen?! Szerintem a sok többi blogot a mindenféle politikával, buzis művészekkel, bugyuta játékokkal, meg fehér embernek nem való flancolással kéne bezáratni!

bolomba (törölt) 2009.07.10. 15:36:57

@idelle: a WHO-nak elhiszed?

a 63. oldalt talalod, hogy mire kell figyelni. Amugy ha allati feherjeket fogyaszt az ember annal is talalsz ennyi kriteriumot amire figyelned kell.
Amugy a WHO is az amerikai es a brit dietetikusoktol vette az infokat. Ja a brittek mar 1985 ota igy tartjak, de csak 91-ben fogadta el a WHO.

www.euro.who.int/Document/E73470.pdf

@Rejtett a Szám:
te tenyleg ennyire… megnezted a siteot, hogy mit mond az anyatejrol? kerlek mutasd meg, hol mondja hogy egeszsegtelen. segitek search>breastmilk>go

@guy: ahhoz kepest semmi baja nem lesz a gyerekenek es annyira kell odafigyelni, mint mindenki masnak arra, hogy mit eszik.

tessek par jo kis sztori roluk:
www.veganhealth.org/articles/realveganchildren/

AzHofi 2009.07.10. 23:01:32

A vegetarianus egy regi indian szo, azt jelenti, hogy rossz vadasz.

Cesare 2009.07.13. 02:07:56

Witch- cinna próbált veled kommunikálni. Sikertelenül. sajnos nem vagy kirívó példa. A legtöbb vega olyan mint te. Ostoba. A videó is másról szól mint amiről te beszélsz. Segítek :"Ha már megzabálom azt az állatot akkor legalább próbálom ezt emberként tenni(minnél kissebb szenvedés-jó tartási körülmények stb.)..." Ezzel lehet a videó kapcsán egyetérteni vagy nem érteni egyet. Ennyi. Sajnos a hozzád hasonló értelem nélküli demagóg idióták miatt a vega életforma mivel társul az emberhez méltatlan idiótizmussal inkább veszélyes mintsem követendő példa. Biológiai tényeket akármenyire akartok nem tudtok megváltoztatni. A vegák tudata több mérget és dühöt illetve félelmet tartalmaz hozzászólásaik alapján mint anank aki húst eszik.
süti beállítások módosítása