HTML

Szálka

Élővizek mindhalálig! Nyálka, pikkelyek, síkosság, fokgazdálkodás. Heroikus küzdelem az első nyilvánosan közvetített vágótokívásért.

Friss topikok

  • Don Pármezán: @gringo: A fokgazdálkodás jó dolog volt, mert az is csak volt már, múlt időben. Minket, kisszersz... (2019.07.21. 20:44) Sumák hálózás árvízkor
  • Mária Kosztolányi: Bóni-fok, Bóni Antalról kapta a nevét, ha többet szeretnél tudni róla szívesen mesélek. A Bóni gró... (2019.03.21. 00:49) Bóni gróf varsát húz a faszára.
  • csiró géza: @nyubocs: Türelme nem volt hiábavaló. (2019.03.09. 12:53) Cifrafosat a vajhal
  • Vélemény Pista: ? (2019.02.24. 11:45) Lota lota to Kerka
  • WildBear: @Girhes Joe: Látom, erre 9 év alatt nem jött válasz, pedig engem is érdekelt volna.. (2018.02.17. 17:00) Tiltott módszerek III.

Linkblog

"Madártejjel etet a busára"

2008.01.17. 12:41 csiró géza

Ritkán találja fején a bevándorlóhalat úgy horgász, mint ahogy azt Ekkerjoz törzskommentelőnk tette a Szálka / A magyar horgászirodalom legemlékezetesebb illusztrációi CXVII postra reagálva.

Bizton állítom, hogy a naturalisztikus részekbe a legkeményebb kórházsorozat-rajongók is beleremegnek, a busafogó módszer elolvasása után pedig az oly tapasztalt Szálka is felmelte mindkét szikár kezét: 

"Hadd szitkozódjak kicsit:
Hát annak, vagy jogutódjának tetováljon a farkára valamelyik valóságshow szereplő balkézzel ilyen műcsalit, aki behozta a busát.
A legundorítóbb hal, ami létezik, a friss húsa olyan, mintha előre lenne emésztve, nyúzni kell, közben vérzik, gusztustalan.
Derék Főző Péter (mahor publicista, szintetikus csali teszter), madártejjel etet a busára, amit strandi vízipisztollyal lő a vízre, és hungarocell golyócskákba fészkelt horoggal akasztja szájba a halat. Aztán fárasztja. Elhiszitek ezt, szaktársak?
Ritkafürtű Rákosi Mátyás nem tudott ilyen kretén meséket kiagyalni, mikor először akarta a téeszcsébe szervezni a parasztokat, de őt legalább elenyésztették valahol korábbi barátai.
De nekünk miért kell ezeket a busával kapcsolatos írásokat megszenvedni, évek óta nem olvasok Magyar Horgász szennylapot, a régieket sajnálom kidobni, néha átfutom, mindben van busa, utálom."

4 komment

Címkék: horror busa madártej technopufi

A bejegyzés trackback címe:

https://szalka.blog.hu/api/trackback/id/tr41300744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekkerjoz 2008.01.19. 09:30:17

Sokak szerint a saját kommentből csinált postra kommentelni olyan, mint két gumit húzni és tükör előtt síkesztyűben kiverni.
Tehát nem túl illendő.
Viszont eszembe jutott Főző Péter sok kicsiny gonoszsága, amit technoplankton (érzik-e az orrfacsaró oximoron szagot?), tesztelés ürügyén, a Magyar Horgász című, horgászpénzen finanszírozott havilap oldalain, agymosás céljából, nyereségvágyból, előre kitervelten követett el.
A türhő horgász (én is), aki a halat a húsáért szereti fogni, minden olyan csalit kipróbál, amiről olvas, bedől a sajtó hatalmának, a rejtett marketingnek.
Olvasom a budin 1998.-ben, hogy a süllőre fejlesztettek folyóvízi technoplanktont, amit FENEKEZŐ szerelékre csúszóra kötött ólom elé, alá, akárhová kell akasztani. A műanyag távtartóval mellékelt horogra sárga és narancs-szín golyócskát kell akasztani, amit majd a mohó süllő, a budiillatosítóra hajazó tablettából kioldódó szagot követve önként benyel.
Mitmondjak, vettem ilyet.
Kipróbáltam, nagy izgalommal a Tiszán.
Nem fogtam semmilyen halat.
Azóta haragszom Főző Péterre.
De azért a pontyos technoplanktont is kipróbáltam.
Azt mondom, busafát a seggébe az ilyen szakírónak.
Meg a börhő, hiszékeny horgászoknak.

gringo 2008.01.20. 08:20:17

Felhősen oldódó technobizbaszra eddig csak pontyot láttam kapni. Valószínűleg a pontyok ott és akkor Népszavából hajtogatott papírhajóra is ugyanúgy jöttek volna.

A szakírókat azért nem kell teljesen egy kalap alá venni, szerencsére van egy-két üdítő kivétel. Kövezzetek meg, de pl. Zákonyi B. írásai miatt a mai napig megveszem a Sporthorgász című szennylapot.

demonuzo 2008.02.07. 20:30:47

sziasztok !látom senkinek nem sikerül busázni,vagy valljátok be:ész nélkül használtátok a technoplanktont,van nekem egy két komoly horgászbotom,de ezek sem fognak maguktól halat ha nem vagyok a bot nyelénél........értitek?sok ember úgy van hogy olvas valamit és szerinte az mindenhol ,mindig bejön.én 30 éves vagyok,de szerencsésen 20 évet a ráckevei duna parton töltöttem,laktam horgásztam,horgászok,sőt nnéhánby éve nem is dolgoztam úgyhogy minden nap kint voltam.ha van kérdésetek akkor bátran!!!!mert nem minden egy újságcikk.a tapasztalat többet ér.....

ekkerjoz 2008.02.07. 20:36:16

Kedves Demonuzo (Démon Űző?), nagyon szépen köszönöm előre is, ha lesz kérdésem, jelentkezni fogok. Nem szeretnék ész nélkül technoplanktont használni. A tapasztalatnál semmi nem ér többet, igaza van.

Üdv:EJ
süti beállítások módosítása